Στη γραφειοκρατία και την έλλειψη συνενόησης των φορέων απέδωσε ο Πάρις Μπίλλιας Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών της Π.Κ.Μ τις καθυστερήσεις που υπάρχουν στην υλοποίηση των μέτρων ανακούφισης από το Flyover. Όπως ανέφερε ασφαλτοστρώνεται εντός των ημερών ο δρόμος μέσα από το πρώην στρατόπεδο Καρατάσιου για τα ασθενοφόρα προς το Παπαγεωργίου και το 424 ΓΣΝΘ που έχει καθυστερήσει. Εκτός αυτού όμως χρειάζονται πολλά και εναλλακτικά μέσα μεταφοράς, αναδιάρθρωση των γραμμών του ΟΑΣΘ αλλά και τραμ, ποδήλατα και τελεφερικ για την Άνω Πόλη για να γίνει βιώσιμη η Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια, πρόσθεσε.
Ο Βαγγέλης Μητσάκης, Διευθυντής ερευνών ΙΜΕΤ, παρουσίασε στη συνέχεια το Κέντρο Διαχείρσης Κυκλοφορίας που δημιούργησε το Ινστιτούτο για την ΠΚΜ. Μπορούμε να αλλάζουμε και τους χρόνους των φαναριών απευθείας, τόνισε και στόχος είναι στα επόμενα δύο χρόνια να ελέγχονται όλοι οι σηματοδότες της Θεσσαλονίκης. Θα υποβληθεί σχετική πρόταση στο νέο ΕΣΠΑ για έξυπνους σηματοδότες και κάμερες, συμπολήρωσε ο κ. Μπίλλιας. Οι πολίτες μπορούν να παρακολουθούν απευθείας την κίνηση στους δρόμους της Θεσσαλονίκης μέσα από τη σελίδα https://flyover.imet.gr/
Η Θεσσαλονίκη είχε φανάρια από τρεις διαφορετικούς προμνηθευτές που δεν συνεργάζονταν μέχρι τον Μάιο του 2023 που ενοποιήθηκαν με το πρόγραμμα του ΙΜΕΤ – ΕΚΕΤΑ, επισήμανε ο Αγγελος Μπεκιάρης, Αντιπρόεδρος του ΕΚΕΤΑ – Πρόεδρος ΙΜΕΤ. Η Θεσσαλονίκη ανήκει στο δίκτυο των “έξυπνων” πόλεων της Ευρώπης και θα το διαπιστώσετε αυτό πολύ σύντομα, κατέληξε ο κ. Μπεκιάρης.
ΠΗΓΗ: ΕΡΤ